Eva Herzigová nafotila reklamu pro italské spodní prádlo Yamamay

Velikost textu: AAA

2. 11. 2018

Pětačtyřicetiletá supermodelka Eva Herzigová má být symbolem sebevědomí a ženskosti. Věří tomu italský výrobce spodního prádla Yamamay, který použil rodačku z Litvínova ve své nové kampani My Confident Beauty pro kolekci Basic. Herzigová je tváří tří řad, z nichž jedna má ženy zeštíhlovat, druhá činit princeznami a třetí je určena těm, kdo se ve spodním prádle chtějí cítit stejně jako nazí jen ve vlastní kůži.

Eva propaguje v rámci kolekce Basic řady Sculpt Light, Principessa a Space.

Sculpt Light zahrnuje velmi lehké a prodyšné, leč tělo pevně obepínající a formující prádlo vyrobené z patentované italské textilie Sensitive® Sculpt. Tkanina náležející mezi tzv. inteligentní textilie pomáhá zeštíhlovat a formovat ženské křivky.

Principessa je určena milovnicím rozmařilého luxusu. Jemné a velmi kvalitní látky poskytují smyslný požitek z doteku.

A konečně Space je řadou z nejjemnějších a nejlehčích tkanin. „Je to nejprodyšnější podprsenka na světě,“ slibuje výrobce, podle něhož jsou košíčky vyrobeny z textilie 3D Spacer.

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Související